HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Álom, édes álom................

2007.12.19. 15:57 feketesapkás mizo

Láttam a youtube-on egy filmet. Együtt élt a lóri, a jákó, az ara és a feketesapkás. Hát a szívem facsarodott!!! Mekkora boldogság lehet ez, el sem tudok nagyobbat képzelni!!!!!!!!! Lehet, hogy kicsit gügye vagyok, de én már azt gondolom, ez a csúcsok csúcsa!!!!:-)))))

https://www.youtube.com/watch?v=UvHAm-gXAbU&NR=1

Na nézzétek meg ti is!!! Hát én teljesen beájultam a gyönyörűségtől!!!!:-))) Micsoda élmény lehet, hogy ott ülnek egyben, senki nem akarja a másikat lemészárolni, hanem csak békésen elvannak.Megsimogathatod bármelyiket, beszélhetsz nekik, játszhatsz velük!!!Na most ezt azért átgondolom és megbeszélem Kygával. Tudom, hogy ő nevelt már egyszerre többféle fiókát és azok így babakortól kíválóan elvoltak egymással. De mi a helyzet a felnőttekkel???? Azt nem gondolom, hogy mindenki minden papeszgyereket egyszerre vesz meg, hiszen lehet, hogy közben jön rá hogy még xy papesz milyen jó lenne!

Például a fehérhomlokú Samci lehet nagyon megörülne valami papesztársnak, de attól ő még ugyanolyan szelíd maradna.:-))))))))))

No, szóval ez csak egy szösszenet, de belegondoltam, hogy ez milyen király lehet!!!!:-))))

Az egyik válladon ücsörög valami madár, oszt a másikon meg egy másfajta, esetleg a két öklödön is egy-egy valami más!!!!

Jó lehet ez, hát meglátjuk, majd gyúrok rá egy kicsit!!!!:-))))) Meg gyűjtök píííízt!!!!:-)))))

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr15269491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grinci 2007.12.19. 21:24:05

Samci megbolondulna a féltékenységtől.

kocikám 2007.12.22. 16:28:25

szia!

gratulálok uj jövevényedhez legyen benne is sok-sok örömöd,
és még kivánom,hogy teljesüljön az akaratod azzal kapcsolatban ami linket ide betettél

anyámlánya 2007.12.23. 12:11:49

Mizoka!

emlékezetes, szép pillanatokkal telt ünnepeket Nektek! :-))
süti beállítások módosítása