HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Reggeli szösszenet

2007.07.31. 09:37 feketesapkás mizo

6 óra sincs még, de már eszmélek, hogy lassan majd megszólal a vekker. Aztán meghallom a hangját, engem hív először csendesebben, majd egyre hangosabban. Mi a túró ütött bele hogy ilyen türelmetlen? Máskor kivárja, míg odaérek!!! No gyorsan ki az ágyból, szédelgek felfelé a lépcsőn, kiveszem és gyorsan futás a konyhába a játszótérhez. Mit lehet tudni, hátha elcsapta a gyomrát tegnap, mert alig bírtuk levakarni papa fagyijáról. De semmi különös, minden a szokásos. Mondom neki: Gyere be a papához, még korán van, pihizünk egy negyed órát. Be a szobába, hát a megátalkodott, mindenreképes madár már ott is terem papus párnáján, szépen elhelyezkedik aztán emeli is azonnal az egyik lábát a pihengetéshez. Most merje valaki azt mondani, hogy nincs egy zsák esze!!! Péntek és szombat este velünk aludt a hálóban, úgy fordítottam a kalitot, hogy lásson és szépen el is aludtunk mindkétszer, egy árva hangja sem volt, vagyis már olyan fél 9 felé vékonka hangon azért jelzett, hogy gyerekek, nem istápoly ez, gyerünk má felkelni!!:-) De jól érezte magát, ugyan papa vasárnap reggel már 3/4 5-kor elvitte Katust a vonathoz, mert táborba ment, de én ugye fixen aluszkáltam. No mármost neki ez a felállás igen megtetszett!!! Ne má ő fenn dekkoljon, mikor velünk is alhat egy szobában! Hát majd elintézi, hogy ő is ott pihenhessen ahol mi! Mer demokrácia van, vagy mi a bánat!:-)) Papa somolygott csak, mikor megkérdeztem tőle, hogy mit tudnánk betenni a hálóba ennek a büdösgörénynek a kalit alá, hogy csak a kalitot kelljen felvinnem akkor reggelente  madarastul mamihoz!!! Mindenhájjalmegkentravaszérdekfirnyákos de imádnivaló ez a Csibi gyerek!!:-)))

DSC_0102

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr54128819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verus01 2008.04.13. 21:18:08

Szia!
Nagyon tetszik a madárkád.Nekem egy jákóm van a neve Pipi. Egész nap rajtam lóg. Ma szépen sütött a nap és először ragtam ki a kertbe a volierjében. Szeretném én is megpróbálni a hámos reptetést. nagyon ragaszkodik hozzám de nem merném kiengedni hám nélkül. Bár ha nem lát rögtön elkezd keresni és hivogatni még a lakásban is. Szeretnék segitséget kérni, hogy hogyan kezdjek neki és hol tudok ilyen hámhoz hozzájutni stb.
előre is köszi

feketesapkás mizo · http://mizo.blog.hu/ 2008.05.30. 11:32:21

Ne haragudj, most vettem észre a beírást.
Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni:
khunyadi@gmail.com
süti beállítások módosítása