HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Csibi és Eni találkozása

2007.12.30. 22:40 feketesapkás mizo

Vasárnap reggel nagyon elaludtam. A bőr leégett a képemről, hogy 1/2 10-kor keltem, de Csib nem haragudott. Gyors kaxi a játszótéren, aztán hamar kávé és mosakodás. mert vendégek jöttek ebédre.Gyorsan bevertünk együtt egy Danone Activiát, csak a bifidus efensis miatt!!!!:-)))) Csibészke nagyon szereti, egy kanállal nyomatjuk és amikor megmerítem, ő rögtön bele kóstol aztán csak nyammog rajta!!!! Csib megreggelizett a kalit tetején, míg főztem, a játszóterén ordította világgá, hogy az ő neve Csibibi!!!!! Hát ez annyira édes, ül a játszótéren és mindenki tudomására adja, hogy ő Csibiiiibiiiiiiiiiiiii!!!! Így, ilyen formában!!!!:-))) Aztán mondja: "Na mi van???" Ezt én szoktam reggelente mondani neki, a fs nem beszédes fajta, de ennek a hangsúlyát jól lehet érteni!!!!

Megjöttek a vendégek, Csib a játszóterén ült és nagyon felizgult, mikor meglátta őket! Fel-le mászott a , ő ugye rájuk repülni nem tud, mert vágott a szárnya, de lehetett látni, hogy oda szeretne menni., egészen lemászott a hálón és izgatottan nézte őket és felvette, a "mindjárt odarepülök" pózt!!! Ráülhetett Emese sógornőmre és a tesómra is, mindketten nagy állatbarátok, de Enire nem engedtük, hadd barátkozzanak először. Be is tettem Csibit a kalitba, hogy csak távolról ismerkedjenek először. Eni odaült, már egészen csepp kora óta nagyon kedveli Csibibit, most is énekelgetett neki és elmagyaráztuk, hogy a kalitba nem nyúlhat, mert őt nem ismeri Csib és odakaphat a kezéhez, mert megijed. Fontos dolog, hogy Eni egy tök normálisan nevelt gyerek, ha ész érvekkel meg tudod neki magyarázni, hogy mit miért nem csinálhat, akkor elfogadja. Szóval ő nem egy üvöltős, hisztis kölök. Adtam a kezébe mogyorót, ropit és ő egészen a végén fogva odaadhatta a madárnak, aki nagyon szépen el is vette. De csak úgy, ha felnőtt is van ott. Később, amikor készen lett az ebéd, a kis ganaj bevert vagy két csontot, persze még benn a kalitban

 

kalitban. Nagyon szereti a csontot, bár ez elég morbid dolog.

Ebéd után már kivettem Csibit, összeismerkedtek Enivel, persze tisztes távolból. Egy ilyen csepp gyerek még hirtelen mozdul, a madár megijedhet tőle, esetleg ösztönösen odakap. Mindkettejük érdeke, hogy ezt elkerüljük.Megnézték egymást, elindult a kapcsolat közöttük, nem hiszem, hogy ennél több kell egyszerre.Onnan már Csib csak a vállamról barátkozhatott. Jó dolog volt az is, hogy Eni nagyon kedves kisgyerek, a fs utálja a hisztis, üvöltős kölköket, biztosan odakap egy olyan szituban. Olvastam eleget az amerikai honlapon, hogy hogyan történnek ezek a dolgok. Nem hiszem, hogy  ha egy gyereket jobban megismer és az nem b@sztatja, hanem normálisan közeledik felé, akkor bántaná!!!!Amikor elmentek, Eni integetett neki, Csib meg vidáman hunyorgatott rá. Jó kezdet, lesz még ebből barátság!!!!!:-)))

Aztán csak kimentünk a konyhába, előkészítettem a tatárt, Csib meg üldögélt és néha elordította a nevét, hátha van ott valaki aki nem tudja. És ha odamentem hozzá akkor lefeküdt a játszótéren, csak hogy egy kicsit simizzem a nyakát!!!!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr19279556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kocikám 2008.01.06. 16:33:33

szia!

elösször is nagyon nagyon nagy gratula Sárához, nagyon szépen növöget, és gyönyörü kis csaj lesz belöle.
Csibikéd minden nap meglep valami ujjal, remélem engem is hasonlo élmények fognak érni nem sokára addig is marad a naplód olvasása ami szintén nagy élmény, csak igy tovább irj mindig mert tudhatod itt vár rád egy leendó fs. -s aki töled is szeretne tapasztalatot szerezni elméleti sikon,hogy mire megjön a várva várt fs. tudja mit ,hogy kell profeszionálisan csinálni,

millio pusszancs
koci
süti beállítások módosítása