HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Zolee üzenete

2007.12.28. 23:29 feketesapkás mizo

Húúúúúúúúúúú, nagyon jól esett Zolee hozzászólása, mintha csak hájjal kenegettek volna!!!!!!!!!!!!! Annak örülök, hogy vannak még hasonló emberek, mint én, akik érzik, hogy mi a klassz ebben a papagájosdiban!!!!!!!!!!!!!!!! Igen, a tenyésztő barátaimtól tanultam mindent és Csibészkétől!!!!!!!!!!!!!! Nagyon szeretem őket!!!!! A barátaim hihetetlen emberek, ha kimegyek Máriabesnyőre misére, minden alkalommal hálát adok Szent Ferencnek, hogy összeakadtam velük! Nagyon sokat tanultam tőlük, főképpen a madarak szeretetét és nekik köszönhetem Csibészkét is! Akárki nem kaphat madarat Tőlük, anniyra ráéreznek, hogy ki alkalmas erre és ha nem akkor a delikvens a feje tetejére állhat, csinálhat amit akar, madara pedig onnan nem lesz.Szomorú dolog, hogy vannak dealerek, akiktől viszont még a feketefejű ördög is kaphat, csak fizesse meg. Ezekből lesznek az ordítós, depressziós , idegbeteg állatok!!!! Hát ez van, a világot megváltani sajnos nem lehet, de az én kis angyalomnak a legtöbbet szeretném adni, amit csak lehet!!!!!!!!!!!!!!! Okos, értelmes, már ha rám néz tudja, hogy mit akarok és ez fordítva is így van. Büszke vagyok Csibészkére, szeretem, amikor ráül a vállamra és a kis buksiját odadugja, hogy simizzem. Ilyenkor nagyon hálás vagyok a barátaimnak, akik érezték, hogy jó választás lesz, ha Csibi az enyém lesz. Több, mint egy éve vagyunk együtt, megismertem egy csomó embert, akinek papesza van. Régen én is valami nagyobbacskáról álmodoztam, konkrétan a kakaduról, de mióta megismertem Reginát, már tudom, hogy ilyen madár nem lehet a vágyam tárgya, mert nekem sajna nincs annyi időm, amennyit ők igényelnek, aztán felmerült a jákó is, de azzal ugyanez a helyzet. A sapis lehet, kisebb, nem is beszél úgy, viszont nem sértődős, az új helyzeteket jól kezeli, nagyon-nagyon szelíd, bár önálló jellem és én ezt is szeretem benn, hogy nem szolgalélek!!!!! Tisztelem őt és ő is engem! Szabad akarata van, él is vele!!! Most este rajtam üldögélt, mikor megjött  Katus barátnője, hosszú fekete hajjal. Talán nem hiszitek el, de Csib agya elborul, ha meglátja Brigit.Húzza, vonja, puszilgatja Csibit, aki fátyolos szemmel néz rá, odahúzza az ujjával és hanyat dönti a kiscsákót és csak simizi a hasát. De mondok még különbet is, ma este a fiatalok kinn vacsoráztak a konyhában (Brigi, a barátja és Katus) Csib pedig lemászott rólam, leugrott a földre, végig gyalogolt Dániel kosarán és az egész nappalin és a folyosón keresztül ment a konyhához, mert ott hallotta a gyerekek hangját. Kinyitottam neki a konyhaajtót és ugyan Dániel ott hasalt az ajtó előtt, kikerülte az öregurat és nyargalt oda a gyerekekhez, hogy nehogy má ő kimaradjon valamiből!!!!!!!!!!!! Ez aztán a madár, pöpec a javából!!!!! Büszke vagyok arra, hogy velünk él és hogy ennyire jól elvagyunk egymással!!!!!!! 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr24277825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grinci 2007.12.29. 17:39:26

E-mail ment!
süti beállítások módosítása