HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Búcsú az Indapasstól....

2008.02.20. 14:13 feketesapkás mizo

 

 Kedves Olvasóim!

 

Örömmel értesítelek Benneteket, hogy blogomat a mai naptól a

www.mizoblogja.blogspot.com

linken érhetitek el.

Jön a tavasz, mi is megújultunk. Remélem, az új blog megnyeri a Ti tetszéseteket.

Nekem mindenesetre nagyon tetszik. Akkor hajrááááá, gyertek velem!!!:-)))

 

feketesapkás mizo

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr65347169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lábasjószág 2008.02.22. 14:17:49

utánnatok repülünk Mizoka!
:-))

d_gabor 2008.02.24. 08:39:33

Kár, végre kezdtem megtudni itt, mi is ez a blogozás... De megyek át amoda! :-)
Viszont!
LÁTTUK GÉZÁNÁL A KISMADÁRKÁNKAT!!!
Nagyon nagy a várakozás a családban!
(Ugyanakkor Géza bácsit nagyon féltem! Rengeteget dohányzik...)

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.02.24. 08:44:39

A blogspot.com nagyon jó szolgáltatás; öröm rajta blogot vezetni.
Tapasztalatból tudom!

aranyhaj.blogspot.com

feketesapkás mizo · http://mizo.blog.hu/ 2008.02.24. 09:06:49

Gábor!
Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:-))
Aranyhaj!
Igen, igazad van én is ezért váltottam!!!!:-)))
süti beállítások módosítása