HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Péntek délután

2007.12.09. 23:12 feketesapkás mizo

 

Emberek!!! Hát ezt is megértem, ülök a nappaliban, az ölemben a gép, a papa mellettem valami sportot néz és én meg írogatom a blogot!!!! Jaj, hát isteni!!!!!!!!!!!! Holnap reggel hatkor beviszem a hálóba a gépet, ráteszem a térgyemre és megkérdezem Kygát, hogy fenn vannak-e!!!!!!!!!!!!!! Tudom, hogy korán kelnek és örülnek, ha írok!!!!!:-)))))))))))))))

Mesélek Nektek a péntekről, szuper jóóóóóóóóóó volt!!!!!! Szóval pénteken szabin voltam, én viszonylag ritkán megyek szabira. Szeretek benn lenni, 15 éve dolgozom ugyanazon a helyen, tele fiúkkal. Jól elvagyok velük, nem vagyok nyafogós,szinte mindent tudok róluk és abszolút fiúsítva vagyok, ha idegesek és káromkodnak!!!!:-))

Délelőtt Katussal voltam kabátot venni, ezt igazán az érti, akinek ilyen kamasz gyermeke van!! Mert a kis kópé, ártatlan gyermek semmivel sem elégedett, azzal a közel 40 féle kabáttal sem, amit ott láttunk: túl rövid, túl hosszú, túl csicsás, nem elég csicsás, vékony, vastag, szóval szabadon választott a program……… rémes………….. kb. kétszer éreztem úgy, hogy menten megüt a guta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aztán haza mentünk  és Csib nem is várt!!!!!!!!!!!! Hihetetlenül boldog volt, hogy otthon voltam!!! Táncolt, panaszkodott, etetett, megkufircolta a kezemet!!!! Ettől én mindig nagyon-nagyon boldog vagyok, nem azért, mert beteges vagyok, hanem azért, mert ő már nem fogad el  párt magának.Én vagyok a párja!!!!!!!!!!!!! Aztán mosogattam, ő fenn ült a játszóterén és a hangján hallottam, hogy ma fürdés lesz.Erre nagyon büszke vagyok,  hogy annyira kiismertem  a kis vérszívót, hogy a hangjáról és a mozdulatairól tökéletesen tudom, hogy mit akar.

Bementem a fürdőszobába és feltettem őfelségét a zuhanykabin tetejére, ott szokta kivárni, míg én megfürdök, hajat mosok és ő is megfürdik. De most nem így történt, hanem úgy, hogy  szinte azonnal ráugrott a fejemre, Csibi királyfi a fejem tetején táncolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! És én ott álltam, ahogy Isten megteremtett,mint egy totemfa, a fejemen meg egy táncoló és üvöltő madár ül!!! Földannyának földannya!!!!!!! A feketesapkásoknak van egy nagyon jellegzetes tánca és dala, ha vizet látnak! Nagyon különleges, én imádom, csak toporog egy helyben, mint a tojógalamb és verdes a szárnyaival. Tüneményesek ilyenkor!!!!!!!!!!! Ja és énekel, olyan szép esőerdei dalokat, szóval nagyon jó fejek!!!! Nem is igen tudtam mást tenni, mint bedugtam a fejemet madarastul, mindenestül a víz alá. Boldogan lengette a szárnyait és táncolt tovább, de elvétette a lépést és lelandolt a fejemről és leesett egyenesen alulra. Hát annyira meglepődött, hogy csak lesett lenn, mint a lukinyúl. Felvettem, és a zuhany alá tartottam, de úgy, hogy ne verje erősen a víz, csak olyan kellemesen. És ült az ujjamon és lesett a kis bőrős szemeivel!!!!Jó sokáig élvezte a kellemes fürdést. Aztán mikor befejezte (már ez is egy ritus nálunk) összehajtottam a törülközőjét négyfelé és odatartottam a csőre elé. Akkor ő beleugrik a közepébe, én felhajtom 4 oldalról a végeit és csak a feje búbja meg a csőre látszik ki belőle és viszem át a hűvös előszobán, mamihoz, ott jó meleg van és rendbe teheti a tollait. Nem hiszitek el, de ez egy csuda élmény!!!!! Hányan mondhatják el, hogy együtt fürdenek a madarukkal??? Én igen és nem is cserélném el ezt az élményt senkivel!!!!!  Mikor kirohantam a gépért,szuper képeket csináltam a bújós, vizes, torzonborz kismadárról.És itt jön a gatya……. Ezen a laptopon Vista program van, senki nem ismeri, álltam itt, mint mint a ló….a lakodalomban és lövésem sem volt, hogy lehet rá feltölteni képet!!!!! Az egész kitörlődött, pedig isteniek voltak a képek!!! Hát ilyen az élet!!!! Ha valaki ismeri ezt a Vistát, hát csókdosnám a kisztihandját, ha jelezne és eligazítana ebbben !

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr97258525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása