HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Szeretem ezt a Csibi gyereket!!!!:-))))

2007.12.15. 10:04 feketesapkás mizo

Írtam egy hosszabb bejegyzést, de még nem töltöttem fel, mert akarok egy kicsit hozzáírni.

Ma itthon vagyok, nem megyek sehová. Csibit 8-kor hoztam ki a hálókalitból. Azóta lóg rajtam egyfolytában, mint a gyümölcs a fán. Hihetetlenül boldog!!!!!! Ha le akarom tenni, egyszerűen belecsimpaszkodik az ujjaimba, úgy szorongatja őket, mintha a Koh-i-noor gyémánt lenne!!!:-)))) Drága kis Szívem!!! Nagyon aranyos!!! Egyszerűen nem tudom és nem is akarom letenni, ha neki ez ekkora boldogság! Már háromszor megetetett és jól megkettyintette a kezemet is és egyfolytában beszél, mondja, magyaráz!!! Azt játszuk, hogy felteszem a felül nyitott kalit tetejére, odatartom a nyitott tenyeremet függőlegesen és akkor ő ráugrik és mindkét lábával nagyon erősen kapaszkodva hozzám simul. Hát azt mondom, ezért érdemes...... Szarok én a karácsonyi nagytakarításra, nem várjuk ebédre a walesi herceget, ami meglesz az meglesz, de ez a kismadár mostanában olyan keveset látott, hogy ő kell hogy legyen a legfontosabb a számomra!!!!!:-)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr10264664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grinci 2007.12.15. 20:40:01

Nagyon helyes én is igy teszek. Mindennél elöbbre való a kis tollas! ginci.
süti beállítások módosítása