HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Ez a Csibi mindig kitalál valamit.........

2008.01.06. 22:26 feketesapkás mizo

Ez a Csibi mindig kitalál valamit. Hihetetlen egy fazon. Már jó későn van, hogy írom a blogot, de ő még mindig jóízűen rágicsálja a magjait a hálókalitban, merthogy itt ülök én is a hálószobában a géppel az ölemben. Megint olyan rumlisak voltak a napjaim, nem is gondolná az ember, hogy év eleje van. Azt a kis időmet, ami délután marad inkább csak vele töltöm és mizopapával, nem pedig a blogírással. Ráadásul mami tegnap elesett, combnyaktörése van és ma műtötték. Egész nap halál ideg vagyok, gondoltam, hogy egy kis levezetésként írok ide is egy keveset, hátha utána el tudok aludni.

Szóvak ezt kb. egy hete találta ki: A hálóban tv-tünk, közben ő a játékai között kotorászott és megtalált egy olyan nagyon szép, színes kislabdát, amiből kis dudorok állnak ki. Gyorsan felkapta, elrohant vele az ágy széléig és ledobta. Hát csak megfogtam és visszadobtam neki, fel az ágyra, de akkor ő már ezt nagyon is figyelte. Rohant utána, mint a villám, mindenen keresztül, ugrálva-bukdácsolva, felkapta és már hozta is vissza, hogy dobjam el újra neki.  Aztán csak így labdázgattunk kettecskén!!:-))Hát ez a madár....... Mer még közbe is figurázott, ugyanis ha a labda véletlenül az ágy alá gurult és én elkezdtem bemászni érte, akkor ő felül a matracba és a lepedőbe kapaszkodva fejjel lefelé hajolt velem együtt, hogy nahát hol is az a fránya labda.És amikor az egyik dobásnál félig a takaró alá került, ekkor a csőrével szépen kihalászta és már rohant is vissza vele, hogy tessék má dobni kérem és nem itt filmet bámészkodni!!! Nem lehet unatkozni mellette, az biztos. A múltkor meg kiszedtem magamnak a húslevesemet, szépen megterítgettem, hogy eszem. Aztán, mire odaültem az asztalhoz, őfelsége már jóízűen eszegette a húsokat és a zöldséget, cseppet sem zavartatva magát, hogy az ő levese az a saját kis tálikójában van. Nagy forma az biztos! Hiába vagyok elkettyenve mami miatt, ő megtesz mindent, hogy jobb kedvem legyen. Valamelyik este szegény mizopapa ki is akadt, mert szégyentelenül nekiállt udvarolni, táncolni és etetni, közben olyan jellegzetes hangon dünnyögött és a végén jól megkamatyolta a kezemet, aztán mint aki jól végezte dolgát bekutricázott a hálókalitba aludni!!:-)))

Éjszakánként szinte végig mozog, van, hogy csak eszik, de általában a csőrét köszörüli szinte egész éjjel. Minket ez nem zavar, nagyon kíválóan tudunk aludni tőle, de mintha fenn a fórumon valaki panaszkodott volna erről. Na most meg nekiállt játszani! Hát lassan villanyt oltok én is, pihenni is kell valamikor, hátha ő is elfáradt már mára (bár én kétlem), de holnap nehéz napja lesz, mert mami nincs itthon és egész nap egyedül lesz a hulikkal.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr48287543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grinci 2008.01.07. 21:20:47

Nagyon sajnálom a mamidat, persze Téged és Csibit is. Édesanyád állapotáról többet is irhatnál! Puszi Nektek. Grinci.g
süti beállítások módosítása