HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

1 év=12 hónap =365 nap

2007.11.13. 18:22 feketesapkás mizo

Ennyi ideje vagyunk együtt. Most betettem a kalitba, eszik-iszik amíg én megcsinálom a blogot, aztán megyek érte. Nem is érzem jól magam itthon, ha valahol nem lóg le rólam, nem magyaráz, énekel, velem van. Kicsit könnyes a szemem is, mert ez az egy év olyan hihetetlen boldogságban telt el, amit sohasem gondoltam volna. És a többiek is, ha látnátok mizopapát, amint reggelente, mint Pavlov kutyája, lerágja a Túró Rudiról a csokit, mert azt Csib nem ehet, de a többit igen és viszi a kis gazfickónak, hogy csípjen belőle. És csíp, marha nagyot, amilyen nagyot csak tud, mer imádja. Szóval ez a kismadár egy rakás boldogság!!!!!!!!!!!!!! Nekünk. Olyan, mint egy harnadik gyerek, néha tünemény,néha rossz, mint az ördög , de mi akkor is nagyon szeretjük.

Nem is tudom, mennyi képem van róla, iszonyatos mennyiség, ahogyan a szeretet egyre csak növekedett kettönk között. Neki mindegy, hogy szép vagyok vagy csúnya, öreg vagy fiatal, gazdag vagy szegény, ő magamért szeret. Amikor Kygától elhoztam már akkor is nagyon rendes, kedves kismadár volt, aztán az idők folyamán már nem csak a madaram volt, a társam, a barátom és én is neki. A párja. Már csak mosolygok, ha eszébe jut megetetni vagy a kezemet megkufircolni.Eszméletlenül ismerjük egymást, ránézek és tudom, hogy játszani akar vagy hagyjam békén, mert csak üldögélne a vállamon és tollászkodna vagy csak fürödni szeretne.És este, mellém bújik a párnára és kezdi a fs álombaringatót és odabújik hozzám, a nyakamhoz és már csukja is a szemét és alszik.

Szegény, mostanában, hogy itt a tél, csak beül az ablakba és bánatosan nézeget kifelé, nem érti, hogy mi történt. Már a múltkor is csináltam róla képeket, mostanában meg hétvégén reggelente, ha felkelünk már csak átmászik a kezemről a párkányra és nézeget kifelé boldogtalanul. Direkt jók vagyunk így egymás mellett, néha én is elmélázok dolgokon és jó ez így kettesben.

Mizopapa, aki egyébként nem egy rajongó típus, abszolut bekéredzkedett a Csibi fan klubba, a minap még külön fotókat is készített a telefonján (valami jófajta új típus), hogy a kis ganyét mutogathassa mindenkinek!!!!:-)))) Nehezen értette meg azt is, hogy Csib mért nem fogad már el párjául fs bigét. Szegénykém sokkal egyszerübbnek gondolja a dolgokat, mint amilyenek, de mikor már megértette, földöntúli mosollyal mondta: Majd mi leszünk a párja!!!:-)))) Hát édes volt, az biztos!!! Ő, mint Csibi párja!!!:-))) Még egy év után is zavartan vihog, ha a tollas elkezdi etetni, nehezen veszi be a gyomra hogy Csib is pasi!!!:-)))

Lackó, a fiam mostanában megint sokat szerel a garázsban. Ha valami dolga van ott és lemegyek, csak annyit mond a kuncsaftnak: anyukám és a madara! És a kis vérszívó ott ül a vállamon mntha oda lenne ragadva és a népek elragadtatva nézik és kérdezik, hogy micsoda csuda madár ez. Az, csodásan imádnivaló madár!!!!:-))) Csibi pedig érdeklődik erősen, a csajok után főképpen!!:-)) Át is mászna a nőcikhez, de ezt azért nem engedem, nehogy valami papagájfóbiásba akadjunk. Érdekes módon a sötét, hoszú hajú a zsánere!!!!:-DD Nem is mondom, hogy nekem rövid és szőke hajam van, de én így vagyok jó neki, ahogyan vagyok.

Imád enni, ma kifejezetten verekedtük egy keveset, mert töpörtyűt hoztam haza és az a kedvence. Amúgy, intravénásan szivattyúzná ki a zacskóból, de most már kiszedtem és mikor meglátta egyből villogni kezdett a szeme. Aztán rövid közelharc árán meg is szerzett egy darabkát, felült a játszóterére és csak falta vad morgások közepette.Haláli egy pasi!!!!!

Szóval el jött ez az idő is, nem is tudom már elképzelni az életünket enélkül a kis tollas pestis nélkül!!!!:-))) Hozzá igazítjuk a programokat, annyit vagyunk vele, amennyit csak tudunk.Ha én elmegyek itthonról, papa szól, hogy hozzam le a madarat kalitostul oszt majd ő lenn el lesz vele, ne hagyjam fenn egyedül. Szóval így van ez!!! Pedig fenn a huli csapat mélységes tisztelettel nézeget a felséges úrra!!!:-)))

Hát ez van, kívánom mindenkinek, hogy megérje ezt az élményt, hogy soká tartson a barátság madár és ember között!!!!!!! Talán ez már nem is barátság, jobban illik rá, hogy nagyon erős szeretet!!!!!!:-)

  

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr66228047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása