HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Felhívás a topik törzslakóihoz.....

2007.10.30. 10:53 feketesapkás mizo

"Elnéztem ma a topikot.
Mindenki érdektelen. Elmondja a maga dolgát, de nem reagál a többiekére.
Nem alkalmasak a mostaniak, hogy kivesézzük mindenki nyűgjét-baját....
Mindig megy a vita valami szarságon, meg a sértődés, meg a kiosztás... Francba!
Olyan, mintha mindenkinek lenne egy saját topikja és azokat időrendi sorrendben egymás után rakta volna valaki...."
Nem az én soraim, de nagyon igazak. Szomorú dolog ez, hogy a topiknak manapság ilyen a kinézete.
Pedig mennyire szerettük, én magam is, ahogyan hazaértem mindent ledobtam és rohantam fel a géphez megnézni a beírásokat. És soxor könnyesre röhögtük magunkat, de ami a legfontosabb, hogy együtt sírtunk és együtt nevettünk. Ennek mára vége, valószínüleg a mi hibánk is, mert a sok elfoglaltság miatt ritkábban járunk fel. Aztán aki meg felmegy, körülnéz, látja, hogy senki olyan akivel értelmes szót lehetne váltani és akkor hagyja az egészet a túróba. Én személy szerint a kis képregényeket imádtam, amiket a többiekkel versengve csináltunk. A legnagyobb bubus ebben Sipirc volt, Macka és én. Már soxor hazafelé azon járt az agyam, hogy miféle jó kis témát lehetne feldobni és így született a dr. Jekyll és Mr. Hyde vagy amikor Mili lovag szerelmes üzenetet küldött szíve hölgyének, Zorrónak, meg amikor Somaapu két kismadarát összeskettem.  Jaj, de jó is volt..... izgulósan megcsinálni, aztán várni, hogy a többiek mit szólnak és a végén persze belül nagyon büszkének lenni, hogy tetszett nekik. Olyan kevés öröm van ebben az életben, ez pedig igazán az volt a javából, minden hátsó dologtól és anyagi érdektől mentes. Nem lehet, hogy ennyire ellaposodjon ez a dolog is..... a francba............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Megcsináltuk a másik topikot is a networkon, oszt a kutya sem jár oda. Én az elejével szépen feljártam naponta, de már meguntam, hogy mindig csak egyedül voltam fenn. De nem is kéne más, ide kell visszajönni mindenkinek, mert ez is a mi helyünk... a grund.. Mert kell egy csapat, aki szeretetttel, de kritikusan megmondja a véleményét, segít, ha baj van, veled örül és veled sír az élet dolgain. És nem csak a madárkáink kapcsán, hiszen nagyon sokféle témában cserélgettük az eszmét, minden belefért a "papagáj" címszóba!:-)) Emberek, hát ne hagyjuk....... ez a topik a mienk is, szeretjük, ne hagyjuk elsorvadni és ostoba dolgok felé elmenni. A mi időnkben minden madár értékes volt, ha jákó, ha törpe, ha huli, ha szenegál, ha fs. Minden madárnak tudtunk örülni, sztorikat és képeket kérve a gazdától, hogy aztán azon mulathassunk óra szám, hogy kinek mit tud a madara, vagy vadul próbáltunk segíteni, ha baj volt. lehet, hogy csak egy jó szóval, de az is fontos volt annak aki kapta!
Nekem mindenesetre nagyon hiányzik, hiányoznak Sipirc jó kis képregényei, Macka humora, Kyga schlagwortjai, Bout okos bejegyzései Bcyke megfejthetetlen, háromszorolvasós esszéi.... és sorolhatnám a teljesség igénye nélkül.....
Szóval????????????? Megpróbáljuk???????????????????????? Hajráááááááááááá!!!!:-)
puszi
 feketesapkás mizo

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr85212860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csacskamacka 2007.10.30. 11:32:54

Én csőrig benn vónék, de hát ugye egyedül, enmagamnak nem anekdotáznék, mert a végén én ülök bé az új kalitba, a rácsok mögé. :-)))

mizo 2007.10.30. 12:11:32

Ládd-é Macka kedves, hát erről a fanyar, de nagyon jó kis humorról!!!!:-))))

mizo 2007.10.30. 12:12:12

beszéltem.... :-)))

mizo 2007.10.30. 12:12:17

beszéltem.... :-)))

Csacskamacka 2007.10.30. 12:20:36

Látom, nagyon beszélhetnéked van! :-)))

mizo 2007.10.30. 12:31:30

jaja, meg nyomatékot is akarok adni a szavaimnak!!:-))
nincs valami jó nagy köved????:-))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.10.30. 12:38:44

Vegyük tudomásul, hogy a dolgok hogyan működnek!

Alapvető attribútumuk az elmúlás.

És ez nem rossz!

Meg jó sem.

Ez van.

Minden ami eltünik, azután jön valami más.

ha nem így lenne, akkor ide se keveredhettünk volna, ebbe a jó kis konstellációba.

Amiért én a külön felületeket grundoltam és javasoltam, annak pont valami átmentés volt a lényege.

Amit mizoka hiányolsz, az jogos, de "csak" egy időszak szerencsés együttállása volt, ilyen szempontból jól együttműködni tudók egyszerre létezése.

De tudomásul kell venni, hogy a topik nem mi vagyunk!

Megy sok-sok éve, amikor és ahol mi még ott sem voltunk, és fog menni a végetelenbe, ahol mi már ott sem leszünk.

A topik topik volt akkor is, a topik topik lesz akkor is, mint ahogy a grund is grund volt, és lesz is mindig.

Velünk, nélkülünk, másokkal, mások nélkül.

Felütésed egy hozzászólás volt a birkaságokról, hogy hogyan is mennek a dolgok.

De hát mit tegyünk, mikor az ilyen helyeken már pedig mióta a világ világ így mennek, és így is fognak mindig?

Mikor olyan helyre lehetett volna menni, ahol ilyenek nincsenek, mert olyanok mentek volna, akik ezektől mentesek, akkor nem mentünk, maradtunk ahol voltunk, ahol ezek vannak.

Most akkor mi a megoldás?

Ha valamiért kellett, kell ez a közeg, akkor azzal ezek járnak.

Csacskamacka 2007.10.30. 13:31:58

Lehet, hogy igazad van bcyke.
Akkor viszont szarni az egészre és ne hagyjuk, hogy elrontsák a kedvünket az ősgyökerek....
:-)))

kyga 2007.10.30. 19:37:52

Csacskamackánál a pont.

kyga 2007.10.30. 19:40:23

Csacskamackánál a pont, és pont.

mizo 2007.10.30. 22:48:38

Ez jó kis zárszó volt!!!:-)))

bombaba 2007.10.31. 18:08:44

Mizóka,
remélem, zárszó után is lehet még szó, legfeljebb lesz még újabb zárszó.
Talán nagyon szubjektiv leszek, ahogy szoktam. Mizó, értem a hiányérzeted, de sajnos bcyke-nak van igaza. A fórum volt 2001. óta, követem 2004. 07-től a mai napig (és tovább, amig lehet), és lesz majd még akkor is, mikor én már nem fogom követni. Lesz változó tagokkal, ismétlődő problémákkal, csak a problémák mindig újabb tagoké, újabb madarak kapcsán. Jó volt a tavalyi indexpapagájosoldal ötlete, megvalósitása, meg résztvenni benne. És változtatott valamin? Nem igazán.
De végülis miért járnak a topikba igazán a papagájisták?
1. jó esetben madárvétel előtt - kitől, milyet, mennyiért,
2. problémákról kérdezni,
3. új élményeket megosztani.
Ha ezeket egyenként megnézzük, akkor az 1. nem túl gyakori (kivéve, ha valaki 2 hónap alatt leamortizál egy jákóbébit), a 2. eseti, a 3. egy ideig tart, aztán jön a megszokás, mint egy házasságban.
Azt hiszem, ezért cserélődnek le a tagok. Pedig érdekelne egy csomó régi tag madara, eladták, kilökték, él-e még. De sose fogom megtudni. Talán már nem is olvassák a topikot.
Részemről követem folyamatosan, vannak kedvenc topiktagjaim, akiknek a jegyzeteit élvezettel olvasom, vannak, akikét átlépem, és vannak, akiknek átharapnám a torkát, de (már) nem akarok vihart kavarni, és kussba vagyok inkább.
Hát így valahogy.

Végül egy megjegyzés: bcyke tagtárs gyakoribb szófűzése nekem személy szerint azért hiányzik, mert nagyon emlékeztet a fiam csavaros agyszüleményeire, aki kissé távolba szakadt, és a munkája elfoglalja annyira, hogy ritkán és röviden tudunk kommunikálni egymással, találkozni meg még ritkábban. De ha a fiam itt ülne és dumálnánk, akkor hasonlóan többször értelmezendő és alulról-felülről, előlről-hátulról megszemlélelendő szövegek csordogálnának belőle.
Mizóka, ez utóbbi a topikban nagyon privát lett volna, itt talán nem. (Ha mégis, talán van módod kiszerkeszteni, felhatalmazlak.)

mizo 2007.10.31. 19:42:18

Hááááát lehet hogy én ilyen hülye idealista vagyok, meg ézékeny is , de hát ez van!!!!:-)))) Meg abszolut monogám, ahol megszeretek, ott meg is maradok!!!!:-))))

kocikám 2007.11.02. 07:50:28

szia!

egyetértek veled a topiklakok felhivássával, igyekszem a magam részéről mindent megtenni,hogy vidám kis topic legyen, nagy élmény lehetett a régi szép idők, kár,hogy csak most vetődtem erre én biztos maradok, hajrá kezdjük felrázzni őket, és akkor hátha megjön a kedvük és visszatérnek,
süti beállítások módosítása