HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Háremet szeretnék........

2007.10.16. 11:58 feketesapkás mizo

Le vagyok maradva a blogírással. A munka is hatványozódott, meg az egyéb dolgaim is bonyolódnak. Mostanában nagyon sokszor hallgatunk Csibivel zenét, valahogy visszaszoktam rá, ki érti!!:-)) Az ember sokszor belesüllyed a hétköznapok egyhangúságába,de aztán csak történik vele valami nagyon jó és onnan már csak felfelé halad.

Igazán semmi újat nem tudok írni, a kapcsolatunk tökéletes, mint a zsák és a foltja. Szinte rám van ragadva, ha otthon vagyok, mindent együtt csinálunk. Mostanában már a reggeli fürdőzést is együtt végezzük. Mizo papa nem igazán örül, hogy mindig az utolsó pillanatban zuhanunk ki a fülkéből, de hát Csibi is nagyon élvezi!!!:-))

Sajnos, hül az idő, egyre kevesebbet mehetünk ki és már bizony Kygáékhoz sem mindig tudom magammal vinni. De az Égiek most mosolyognak rám, Kygáéknál megtaláltam Csibi reinkarnációját Bumi személyében. Nagyon édes kismadár, kedves, bújós és a mozdulatai, a természete szakasztott Csibi. Még ahogyan az egyes szituációkra reagál, az is olyan mint az én kis gazfickómé!!! Nem is tudok neki ellenállni, már a múltkor megkérdeztem Kygát, hogy nem kopik-e le a zöld róla, ha ennyit puszilgatom!!!:-)) Normális dolog, ha valaki feketesapis háremet szeretne???:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr16197934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kékesi Ágnes/grinci/ 2007.11.07. 16:31:37

Nagyon élvezetesek az irásaid, boldogan olvasom. Téged az Isten irónak teremtett, légyszíves irj gyakrabban! Szeretem a szaros kis tollasodat is abörös kis szemét. Ritka aranyos. Na szia. Ági /grinci/ és Samci.

mizo 2007.11.07. 19:15:39

Te egy nagyon édes csajszi vagy!!!! Az írással az a helyzet, hogy ezért úgy nem meg, hogy gyere cipó hamm bekaplak, rá kell hangolódni és akkor lesz igazán élvezetes!!!! Örülök, hogy szereted Csibit, én is jobban látnám és nézném Samukát, az a bajom csak, hogy nagyon picik a képeid, szinte alig látszik rajta a kis gazember, kinagyítani meg nem lehet!!!! Ha felhívsz megmondom, hogy mekkora képre kéne állítani a gépedet, hogy mindenki ki tudja nagyítani és hidd el más is szívesebben nézné, ha elég nagyok lennének a képek.06-309-966-954 Hát barátkozzunk, részemről szívesen!!!:-))
puszi
mizo
süti beállítások módosítása