HTML

"Lehet feketesapkás nélkül élni, de minek!" (K.G.)

Friss topikok

  • feketesapkás mizo: Ne haragudj, most vettem észre a beírást. Írjál az imélemre és megbeszéljük, mit tudok segíteni: ... (2008.05.30. 11:32) Reggeli szösszenet
  • feketesapkás mizo: Gábor! Várlak a másik blogon is:-))))) Sőt, ha átjössz mutatok még egy nagyon jó kis fs blogot!!!:... (2008.02.24. 09:06) Búcsú az Indapasstól....
  • lábasjószág: sok sikert! és várjuka híreket! (2008.02.18. 14:51) Fülezés
  • Piroska: Mizóka! Megértem, hogy ezen töprengsz....Annak idején én is elgondolkodtam rajta, milyen lenne, ha... (2008.02.05. 19:56) Ennek most nincs címe....
  • grinci: Ez aztán a terror, jót rötyögtem rajtatok! (2008.01.09. 21:45) Minek nevezzelek......

Videók Csibiről

Fórumos buli 2007. július 28.

2007.07.30. 15:27 feketesapkás mizo

Ez volt az első. Szeretném, ha ezentúl minden évben megtartanánk. Most már nem csak egy nick vagyunk egymás számára, hanem valódi hús-vér emberek. Nagyon kellemesen éreztük magunkat, remélem!!:-)) Én konkrétan remekül el voltam de igaziból a buli legnagyobb nyertese a tollas volt, mert az elején pont kinn voltam vele mikor Kyga és Padlásszoba megjöttek, úgyhogy már vissza sem vittük, hanem szépen elücsörgött mindenkinél. És azt nagyon élvezte. És még órák múltán sem kaxizott senkire, hanem bevittem és szépen elintézte a játszótéren az egyéb ügyeit. Már egészen sötétedett, mikor elvittem aludni, mert elfáradt. Mindenkinek volt egy jó szava hozzá no meg sok-sok simi. Nasizott is egy keveset, Bouttól kapott valami kis golyóbist, na azt felfalta egy perc alatt. Jól sikeredett a gulyás is, amit Kyga útmutatása alapján már nem higítottunk és télleg így volt az igazi. Longboat volt a főkóstoló, amikor rábólintott Csacska már tálalta is a tányérokba. Beszélgettünk, jókat rötyögtünk és nagyokat játszottunk Bout kisfiával aki egy tüneményes kiskrampusz. Állandóan fülig ér a szája, nyugodt, kiegyensúlyozott, jó ránézni is. Nagy zsuga volt Bcyke antréja is (ahogy Csacska találóan elnevezte), mert mióta utoljára láttuk megváltozott és hirtelen nem esett le a tantusz, hogy ki akar nagyon akurátusan befele jönni a kapun.:-)))) Aztán megint a jó kis duma. Nellyék elhozták Mirócskát is, így az öreg Dániel sem maradt társaság nélkül. Gyorsan elszállt az idő, besötétedett de mi még mindíg csicseregtünk. 

Nem teszek fel külön lépeket, ha rámentek a képekre megtaláljátok. Köszönöm mindenkinek, hogy megtisztelt minket, remélem, hogy az egész társaság olyan jól elvolt mint én és Csipisz. Köszönöm Kygának és Boutnak a gyönyörű képeket.

Emberek! Ez egy nagyon jó kis buli volt, találkozunk jövőre is!!!

IMG_3955

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mizo.blog.hu/api/trackback/id/tr86128302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása